Openingstijden van di. t/m za. van 10.00 tot 17.00 uur. Zondag van 13.00 tot 17.00 uur.

Voerman Stadsmuseum Hattem Logo
Close this search box.

Aanmelden nieuwsbrief

Wilt u op de hoogte gehouden worden van de laatste ontwikkelingen binnen ons museum? Schrijft u zich dan in voor onze maandelijkse nieuwsbrief. U kunt ook kiezen om alleen informatie te krijgen over de exposities.

Wij gebruiken de gegevens die u op dit formulier verstrekt alleen om u per e-mail te informeren.

U kunt op elk moment van gedachten veranderen en uw gegevens aanpassen of u uitschrijven door op de betreffende link te klikken in de voettekst van elke nieuwsbrief die u van ons ontvangt, of door contact met ons op te nemen via info@voermanstadsmuseumhattem.nl

Voerman Stadsmuseum Hattem Logo